2.8 C
Brno
Čtvrtek, 21 listopadu, 2024

Z rodinného podniku mezinárodním symbolem luxusu

Dnes proslulý módní dům založili Adele a...

I O2 opět zvýší ceny. O jedno až dvě eura měsíčně, pro velkou většinu klientů

Operátor si zopakuje zdražování. Přistoupí k němu...

Prodej firem: Ideální příležitost pro podnikatele i investory

Prodej firem otevírá skvělé možnosti pro podnikatele,...

Komu se vyplatí virtuální kancelář?

Už jste také slyšeli tvrzení, že virtuální sídlo využívají jen podvodníčcí, kteří se akutně potřebují schovat? U někoho to možná pravda bude, ale u většiny případů – podnikatelů to rozhodně neplatí. Podobné názory jsou zaprvé udivující a zadruhé vychází z úplného nepochopení. Existuje totiž značná část lidí, kteří nepotřebují vlastnit či platit nájem za fyzickou kancelář. V takovém případě by pouze prohazovali peníze oknem. Jací lidé mezi ně patří? Kdo využijte virtuální sídlo společnosti nejvíce?

Pro koho je virtuální sídlo vhodné?

Virtuální kancelář je vhodná především pro ty, kteří mohou pracovat z domova a nemusí nikam dojíždět. Například programátoři, účetní, lektoři, majitelé e-shopů, školitelé, copywriteři a další. Nebo naopak ti, kteří jsou neustále v terénu – taxikáři, obchodníci a dopravci.

Sídlo firmy v Praze mohou využít také začínající podnikatelé, kteří nemají nebo nechtějí investovat velké peníze do kanceláří ihned při rozjezdu svého podnikání. Mnoho lidí bydlí v nájmu a nemají si kam dát trvalé bydliště, a tak si nahlásí trvalý pobyt na příslušný úřad. Jenže na jeho adresu bohužel nelze otevřít živnost, a tak to tito lidé řeší pomocí virtuální kanceláře. Proto si lidi s virtuální kanceláří nepleťte s podvodníky, není tomu tak.

Povinnosti, které je třeba dodržet

Pokud si zřídíte virtuální kancelář, jako podnikatel budete muset viditelně označit svou virtuální firmu, a to názvem, jménem, příjmením a také identifikačním číslem, ve kterém budete mít sídlo firmy. Mezi další povinnosti patří také prokázání vlastnického či užívacího práva k objektu, a to na vyžádání živnostenského úřadu. Na sídle firmy je také třeba přebírat písemnosti, které zde budou zaslány. A v případě, že měníte sídlo, měli byste jej oznámit zdravotní pojišťovně, finančnímu úřadu a správě sociálního řízení.

Reviews

Další články autora